Vad har jag gjort som förtjänar att bli våt


Nu öser regnet ner, himlen har öppnat sig så jag lägger ner försäkringskassan för dagen och gör det i morgon istället, så roligt ska vi inte ha det!

Vad ska jag nu hitta på? Jag trodde ju att det skulle till att klarna upp men icke sa nicke. Tänk vad påverkad man blir av vädret, orken tryter och man vill helst bara dra täcket över huvudet och somna om igen, sova och sova.... tills man vaknar av att solens strålar värmer och energin fylls på igen. Nä så illa är det inte, inte idag i alla fall. Jag gottar mig åt att förkylningen börjar vända och att P kommer hem på dryga 3 timmar och att vi snart sätter oss i bilen och rullar söderut. Datorn ska med och dokumenteringen ska ligga på topp och givetvis ska feta pics styras :-)

Dags att stoppa något i matintaget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!