Julfint


I morgon välkommnar vi advent i våra stugor så idag har vi fixat julfint här hemma. Skurat och grävt fram julsakerna. Några små detaljer fattas fortfarande men det får komma om det kommer, annars får det bli till nästa jul. Lite mysigt har det minsann blivit :)

Efter att ha sett Stockholm Horseshow ikväll har vi suttit och kikat på den gamla klassikerna Tomten är far till alla barnen haha. En film som man har sett si så där 100 gånger men som fortfarande kan vara rätt underhållande och jag tackar gud för att våran familjesituation inte ser ut så där - Alla har knullat med alla. Ja ni får ursäkta uttrycket men det är ju verkligen så det är.

Nu blir det Beck- Vita nätter. Vi får höras. Godkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!