Finally


Igårkväll var första gången jag tog mig ut på en vecka. Jag hade nästan glömt bort hur kul det var att se något annat än täckkanten vid näsan, skärmen vid datorn eller veckans program på tv och inte för att tala om känslan av att klä på sig och piffa till trynet lite.

Åkte till Tero och Cenitha när P kom hem från jobbet. Där såg allting ut som vanligt. Men vem vet, nästa gång vi kikar förbi kanske dom är tre istället för två. Är ju trots allt bara 2 veckor kvar till BF nu om den nu behagar att komma ut förståss.

T & C

En gammal bild på turturduvorna :) Tagen på Valborgsmässoafton.


Jag och Cenitha slog oss ner i köket medan grabbarna hamnade i vardagsrummet för att spela tv-spel. När jag däremot kollade in hos dom så låg en hundring på bordet, så vem vet vad dom egentligen höll på med?

Som vanligt så går tiden fort när man har roligt och plötsligt kom P vinglandes in i köket när han hade insett att klockan hade sprungit iväg och blivit halv ett. Stackarn skulle upp på 6 timmar så vi begav oss hemåt igen.

Går inte att med ord beskriva hur underbart skönt jag har sovit i natt, som en klubbad säl men på ett härligt sätt hehe. Men det tror fasen det efter min storartade prestaion igår.


Idag däremot har inga större planer gjorts, blir nog att vänta in P och ta dagen som den kommer.

Ha det bra folks, vi hörs senare. Ciao!




Kommentarer
Postat av: M.D

Kul att höra. vad gör hon idag då?

2009-10-13 @ 14:41:28
Postat av: Cenitha

Men fy fan jag satt och funderade på den där jävla vattenkokaren när ni hade farit. Vi hade den på varvet också och då gjorde den inte sådär vad jag kan minnas. Vi har nog spöken istället för husdjur (vi bortser från dammråttorna nu) haha, men det är förhoppningsvis snälla spöken i så fall :D



Och nu ska jag nog gå och sova istället för att svamla :)

2009-10-14 @ 01:12:54
Postat av: Cenitha

Men fy fan jag satt och funderade på den där jävla vattenkokaren när ni hade farit. Vi hade den på varvet också och då gjorde den inte sådär vad jag kan minnas. Vi har nog spöken istället för husdjur (vi bortser från dammråttorna nu) haha, men det är förhoppningsvis snälla spöken i så fall :D



Och nu ska jag nog gå och sova istället för att svamla :)

2009-10-14 @ 01:13:03
Postat av: Malin

hallå pinglan, ska du med på en morgonpromenad?:)

2009-10-14 @ 09:38:21
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!