Tagen på sängen


Hade precis stängt av väckarklockan och satt mig upp på sängkanten på morgon så ringde Malin som ville komma förbi på en morgon kaffe/te. Herregud vilket morgonpigg människa. Vem har skrämt upp henne var min första tanke. Själv var jag fortfarande i nattmössan och fattade inte riktigt vad hon sa men så småningom gick det in :-P

Nu några timmar senare har hon både varit och farit. Blev lite skitsnack och så fick hon givetvis sitt te. Dessutom i två omgångar. Men det var trevligt!

P jobbar till 21.00 ikväll så får se vad man hittar på. Nu tänkte jag då minsann få mitt dagliga "morgonmys" som nu istället blir eftermiddagsmys.

Har inte alls sovit något vidare i natt. Förstår inte varför jag sover så dåligt. Har bara vridit och vänt på mig hela natten. Jag som trodde att den egna sängen skulle lösa problemet men inte det. Jag håller tummarna för en förbättring om jag ska förbli människa.

Dags att dra upp filten över näsan en stund, vi hörs senare. Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nå ja va ba dit å åt å lämna av han å sen hem direkt.. hade vovven hemma oxå.. :)

2009-09-28 @ 15:59:42
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!