BBQ och trevligt sällskap


Gårkvällen var trevlig. Boysen drog fram grillen och tuttade på kolet medan jag och Cenitha fixade med resterande här inne under tiden. Blev ett lyckat resultat och folket verkade hålla med. Ja det blev då ingenting kvar i alla fall =P

Efter den värsta bukspänningen hade lagt sig åkte vi iväg för att köpa lite godis som Cenitha var i stort behov av. Men det har hon all rätt till då hon bara har några veckor kvar till BF :) Hon hade blivit så rund och fin sen sist vi sågs även om hon nu själv var av en annan åsikt hehe.

Tero och Cenitha

Tero och Cenitha


Väl hemma igen åt vi efterätt och slog oss ner för en film. Närmare bestämt Push. Ingen höjdare dock. När eftertexten rullade låg vi som halvdöda sälar hela bunten och det kommande målet var sängen. Och så blev det.

Idag är det Måndag igen och en ny vecka är på G! Vaknade upp just efter åtta av att P höll på att peta på mig och ligga och tjorva i sängen. Han ville dra med mig i samma fall antar jag men jag fick så småningom min hämnd. Allt detta resulterade i att jag inte orkade med den vanliga morgonpromenaden så det får istället bli en eftermiddagspromenad lite senare. Men först lite slötittande på tv.

Ha det bra så länge!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Det där godiset hade jag klarat mig utan igår, jag orkade knappt upp för trappan när vi kom hem för att jag var så mätt haha :)

2009-09-14 @ 14:09:02
Postat av: Jenny

Jooo.. hade oxå vela grilla.. :) Jopp.. å jobba gör man ida.. fast sen e ja ledig te på freda.. om de it dyker upp nå extra pass.. :) händer för du i veckan då??

2009-09-14 @ 14:19:19
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Mia

Lät grymt gott med grillat!

2009-09-14 @ 15:46:20
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

jobbar du på åhlens? :) i vilken stad?

2009-09-14 @ 17:41:38
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!