Coolast i stan!


ÄNTLIGEN va?
Nu ska här printas ner några rader då det är på tok för länge sedan, internet har krånglat och i övrigt har tiden inte räckt till.


I sovrummet ligger P och en nysövd Emilio, tack och lov. Han kan verkligen vara hopplös och dom sista dagarna har han varit en riktig gnällspik, ingenting har dugit, ja inte P utan Emilio alltså hehe. Känns skönt med en liten stund för sig själv på så här behagligt avstånd, tystanden är musik för öronen- jag njuter. Ännu har jag inte kunnat slita mig och lämnat mina älsklingar ensammen hemma, som längst när jag traskat iväg till tvättstugan i 5 minuter. På tal om det så har vi tvätttid idag. Den nya tvättsugan är gudomlig, allt går så smidigt i gemförelse med den gamla.

Vidare så bockar P av sin första vecka på semestern idag, en mycket händelserik sådan. Vi har hunnit massor. Vi har fixat i lägenheten, haft middag, umgåtts med vänner, gjort små trippar och sprungit på stan och sist men inte minst strosat omkring på lulekalaset dagtid. Vi har verkligen haft det hur mysigt som helst. Så här kunde det alltid få vara!


Jonas, min bror kom hem från Göteborg i torsdags. Det var riktigt kul att se honom och på prat om att se så var det första gången han träffade Emilio. Jag tror dom gillade varandra. Jonas hade ordnat med ett konto till gossen vilket var kanon. Några kronor ska man väl kunna skrapa ihop tills han är 18 eller tills dess att han förtjänar dom. Vem vet, han kanske slutar som värsta gangsterungen..?! Han visar redan tendenser hehe.

Brillor

 

Vidare så går dagarna i ruskig takt. Igår blev Emilio två månader. Herregud jag tycker nyss vi kom hem. Vart tar dagarna vägen egentligen?

Nä nu ska jag bege mig till soffan och tv:n en stund innan jag hör gnäll från sovrummet.

Jaha.......... TOO LATE!! -suck

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Lisa

haha vilken tuffing :)

2010-08-08 @ 09:00:21
Postat av: Sinne

Ja, man kan ju bli ihjälstressad för mindre än att det regnar på bröllopsdagen liksom! :)



Igår kväll kom vi hem! Så nu står audin här ute igen haha :) Nu måste vi ses snart snaaart, vi saknar er!



Dina tummar hjälpte, för jag har kommit in!:)



Nu dags att tvätta och röja här, fan prylar öööverallt, väskor och grejer. Blä så tråkigt!

2010-08-08 @ 11:54:38
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Vi har haft det SÅ bra, supermysigt! :)



Japp i Umeå! Så idag ska jag ringa släkt och tigga sovplats haha :)



Fy vilket tråkigt väder det ska vara flera dagar nu :( Det var stekhett i Finland och sol nästan varje dag. Nog för att höstväder är lite småmysigt men inte än :(



Är det skönt nu när P har semester? :)



2010-08-08 @ 12:42:47
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vilken cool kille, ser ut att ha attityd hehe.



Ja tiden går verkligen undan!

2010-08-08 @ 13:02:52
Postat av: Ma

Kan tro att alla flickor på stan faller som käglor för den snygga karln.

2010-08-08 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!