Ytterligare ett besök avklarat


Ja då var det väl dags att lämna några rader här igen. Är medveten om att jag slarvade igår men varken fantasin eller energin är på topp vilket ni får ha lite överseende med.

Som ni vet så var det besök på Sunderbyn idag igen vilket kom att kännas onödigt då "våran" läkare av någon anledning inte var där. Istället fick vi prata med en läkare som inte hörde dit och det kändes verkligen som om han pratade direkt ur boken. Fick inte ut något vettigt ur huvudtaget och han kunde heller inte göra det som vanligtvis görs med ultraljud vid varje besök. Så vad gjorde jag där? Låg en halvtimme med CTG kurva och blev sedan hemskickad för att påbörja en ny dygnsmängd och komma tillbaka på fredag igen- SUCK! Kände mig aningen less när vi åkte därifrån men,men.

Dagen i övrigt har varit lugn utan aktiviteter. Vad har ni haft för er?

Magen v 37

Magen vecka 37





Kommentarer
Postat av: Maria

Nä de är sant, de är nog många år kvar :P



Men du har ju en orsak till de, megen kommer du ju tappa sen när du får ut ungen :)

Ja de är verkligen jobbigt att måsta läsa upp i efterhand så hoppas hon är klar med allt :)



Ja de var väldigt skönt.. Eller så inte, men man måste väl hem någon gång så varför inte igår, haha.. När jag slog på telen efter flyget så fick ja direkt veta att ja skulle jobba idag, så inte är de någon latningsprocess att få komma hem landa och packa upp.. Nejnej de får nog vänta till i morgon, haha. Ska snart till hästarna har ju inte sett min Bambii på MÅNGA dagar och vi får se hur arg han är på mig denna gång, sist såg han inte ens på mig ;P

Vad gör du en dag som denna då?

2010-06-10 @ 13:41:34
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

hon har fått en hjälm så hon inte ska slå skallen :P annars skulle hon nog hinna slå sig gul å blå

2010-06-10 @ 23:12:07
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!