Den eviga förbannelsen



Glas


I gårkväll lyxade jag till det och tog in på 5 stjärningt hotell med roomservice. Jag hade överflöd av pengar. På hotellrummet fick jag fixat naglarna av en manikyrist. Riktigt snyggt blev det. Jag hade en skön känsla i kroppen och musiken triggade igång pulsen. Det skulle utan tvekan bli rolig ikväll! Plötsligt knackade det på dörren och en kompis kom förbi för att göra mig sällskap. Hon ställde fram två shotglas, fyllde dom och frågade - Hur sjönk Titanic? Botten upp! Det brände till rejält och i samma sekund vaknade jag av att den hemska saltsyran trängde upp i halsen. Aaah! Låt mig vara. Den jäkla halsbrännan fräter sönder mig innifrån och ingenting hjälper. Varken hårdbröd, mjölk eller tabletter- Suck!    

Ja som ni förstår så tystnade musiken, naglarna var ogjorda och inte en gnutta alkohol var intagen. Inte befann jag mig på ett hotellrum heller. För en kort sekund kände jag nästan besvikelsen infinna sig, vi hade ju så trevligt. Halsbrännan håller förövrigt på att göra mig tokig men så påminde sig bebis i magen och jag kunde lägga mig tillrätta igen med ett leende.


Idag är det besök hos BM igen. Förhoppningsvis så visar sig blodtrycket har sjunkt. Därefter är det föräldrautbildning. Jag har suttit och knåpat ihop en liten hemläxa om smärtlindring nu på morgon men nu är det dags att börja göra sig i ordning. P är snart hemma för delat pass.

Ni får ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Malin

Tusan också, ibland vill man inte vakna:) när ska du iväg till barnmorskan?:)

2010-05-11 @ 12:25:27
URL: http://Malinenqvist.bubbleroom.se
Postat av: Sara

Vilken trevlig dröm, surt (ha-ha) att vakna då! Har du fixat såna där tabletter från apoteket? Novalucol har jag. Knaprar en då och då, men verkar klara mig på den enda förpackning jag köpte i alla fall peppar peppar.



Kul med föräldrautbildning, har ni bra grupp?

2010-05-11 @ 13:01:47
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Sinne

Jag är lite störd och älskar att flytta så jag längtar! Jag tycker alltså att det är roligt att packa ner och upp haha :P Bära är väl mindre skoj, med dom tunga sakerna, men det är tur att jag alltid slipper det och bär småsakerna :)



Gick det bra hos bm? :)

2010-05-11 @ 15:09:02
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår att det var nice så länge det varade hehe. Vem säger nej till en sån kväll?!

2010-05-11 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!