Drygt två månader till flytt


Flytlåda

Det är med blandade känslor jag kan meddela att vi fick lägenheten efter en evig väntan. Jag borde väl egentligen jubla men jag kan inte riktigt. Jag trivs på sätt och vis väldigt bra i våran nuvarande lägenhet men jag är övertygad om att det kommer kännas bättre bara det får sjunka in lite. Det är många fördelar med den nya lyan, speciellt inför bebis ankomst. Tror egentligen att flytten i sig är det som tar emot mest eftersom jag verkligen hatar att flytta. Det är sånt jäkla slit och nu är jag dessutom inte den smidigaste varelsen precis! Vidare så lurar BF runt knuten vid inflytt så vi får se om man befinner sig i lägenheten eller på BB när nycklarna blir våra. Nå ja!

P kommer hem för delat pass idag också då vi ska på föräldrautbildning. Något sent kan tyckas men först skulle den inte alls bli av så på något sätt verkar dom ju ha lyckat pussla ihop det. Jag håller tummarna för att den ska ge någonting, någonting nytt och inte bara sånt som man redan vet. Man hör så mycket olika åsikter om dessa kursers innehåll men det ska hur som helst bli roligt att träffa andra blivande föräldrar.

Nu blir det till att ställa sig under hårfönen efter morgonens dusch och sedan förflytta sig till spegeln för att lägga på skönhetsmasken för dagen. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker inte att våran föräldra utbildning gav ngt.. men dock roligt att träffa andra blivande föräldrar ;) Vi är samma gäng som har föräldrautbildning på BVC nu ;)

2010-05-04 @ 15:09:26
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du kan ju knappast behöva bära grejerna själv. Du får agera arbetsledare :-P Det blir fint de där ska du se!

2010-05-05 @ 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!