Värmebölja!


Sol



God svettig eftermiddag haha. Jisses vad solen steker idag, det är ju inte klokt. Termometern visar just över 30 grader. Det kom som en chock! Har det inte varit sommar tidigare så är det då det nu.

Har precis kommit in efter en dag på stan med Tero, Cenitha och Klara. Har varit riktigt trevligt men VARMT! Sitter och häller i mig en balja med isvatten för att ta igen dom liter man blivit av med.

Jag känner mig glad, nöjd över dagens sällskap och förväntansfull på kvällens svalka haha. Kroppen hurrar däremot inte lika högt. Men,men.


Igårkväll var Andres och Sofi på besök. Vi käkade tacos och snackade skit. Måste säga att det faktiskt var riktigt gott igen efter att nästan ha förätit sig på det ett tag. Kvällen bjöd även på årets första åskväder vilket var lite mysigt.

Mycket mer än så har jag inte att bjuda på, P jobbar fram till 20 ikväll och jag har inte tänkt lyfta ett finger fram tills dess. Jag är slut som artist!

Ni får ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte svettas du väl ;-P Nä herregud man undrar verkligen vart värmen kom ifrån..!?

2010-05-15 @ 18:11:56
Postat av: Sinne

Herregud jag är HELT död, ska gå och sova alldeles strax! Städat flera timmar när vi kom hem, jag fick panik av allt stök typ haha :) I vårat hem finns det en pedant och en slarver, ni kanske har listat ut vem som är vem? :)

2010-05-15 @ 21:21:13
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Ma

Ja,det är nog inte bara du som lider av värmeböljan.

Ser ut att även din mobil har drabbats av värmeslag, för inte gick det att komma fram på den iinte!!!! Kram och natti, natti!

2010-05-15 @ 22:24:50
Postat av: Sara

Du det lär inte bli bättre med att ha makten heller ;-) Tänk så mycket tid/oro/tankar man lägger ner redan nu - och de små är inte ens här!



Värmen alltså... Jag vet inte vad jag ska säga. Fötter/vader var inte en vacker syn igårkväll. Vätskefyllda deluxe! Ont i huvudet samt illamående på det, men idag visste jag bättre så hållit mig inomhus i svalka en del! :-) Trist att han har jobbhelg, desto roligare med grillning! Gjorde vi igår, idag blev det en kall räksallad till middag. Planerat in kall mat här framöver (sallader, matiga mackor etc), känner att varm mat inte lockar någonstans just nu. Och melon i mängder däremellan!

2010-05-16 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!