Minnet är bra men kort


För en stund sedan hade jag hur mycket som helst att skriva om men sedan försvann det. Jag försöker fundera vad det var utan större framgång.

Igår blev det babymassage och därefter babysång. Det var många trötta barn som inte orkade stanna kvar på sången så det blev ett litet sällskap som tog ton men det var mysigt ändå. Föräldrar med dom större barnen som vanligtvis brukar komma dök inte alls upp. Dom måste ha frysit inne då termoterna visade minusgrader.

Lek

I väntan på att sången skulle börja

Idag funderar jag på att åka in till stan en sväng och kika runt i väntan på att P slutar jobbet. Förstår ni att det snart är jul? Jag tycker att det nyss var midsommar. Det är ruskigt hur fort tiden går. Den här julen blir dock något helt annat från tidigare år. Vi är tre istället för två :) Jag ser fram emot December månad.

Men nu ska jag gå och lindra kurret i magen. Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Alltså Andreas kände sig lite osäker och sa att han vet inte hur han ska göra om Knut vaknar! Så då sa jag att jag väcker honom varje gång Knut vaknar inatt och visar honom vad jag gör, men det funkade väl inte sådär jättbra :P men inatt ska jag sova nere i gästrummet :D OM jag klarar av det :P det är ju inte så säkert faktiskt ;)



Vad roligt med babysång :D vad tyckte Emilio om det? Hängde han med eller stirrade han ut dom andra bäbisrna? :D

2010-11-10 @ 09:49:11
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Carro

Okej, ja jag förstår dig angående det här med badbaljor :p



Idag ska vi faktist på badhuset, uppvärmd bassäng för dom små liven, Neo tycker verkligen om det :) Vad ska ni göra ?

2010-11-10 @ 10:17:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha jo Andreas sover som en stock och hör inte alls när Knut börjar låta ;) men inatt så får han helt enkelt lov att höra honom! :)



Haha jo jag förstår att han tittade på dom andra bäbisarna, han stirrade ut Knut hela tiden :D

2010-11-10 @ 17:47:22
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Carro

Ja tack, ni borde följa med nån gång, det är faktist super mysigt å bada :)

2010-11-10 @ 19:54:20
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!