Lär dig livets stora gåta


...ÄLSKA,GLÖMMA OCH FÖRLÅTA

Fy vilken dag det har varit idag. Det är dagar som denna man undrar om det finns något som heter returrätt på det lilla livet. Ja, jag får förstås anstränga mig för ordvalet.

Emilio har gnällt, grinat och jävlats hela dagen -suck! Sovit har han inte heller gjort. I stundens hetta hade jag nog inte ens gjort mig besväret att lägga ut honom på blocket för försäljning utan hade föredragit ett snabbare alternativ. Sophuset kanske? Nä fy va hemskt men bristningsgränsen var inte långt ifrån nådd.

Det är tur att man glömmer fort. Ikväll är min älskade gosse extra söt när han sover. Dags att vila huvudet lite. Jag hoppas på en bättre dag i morgon. Godkväll!


Jag&E





Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår frustrationen. Jag tror att vi alla tänker ett och annat om våra små nån gång. Sånt som man egentligen inte menar men i stundens hetta som sagt ;-P

2011-02-25 @ 12:26:09
Postat av: maria

Haha nä ja tror nog att de är något man inte så snabbt kommer att glömma :P Hehe.

Ja de är sant de lär ju bli några såna under åren kanske :)



Idag händer nog inte så mycket, jag har på morgonen tagit ut hästar och sen pluggat så ska ja väl fixa de vanliga i stallet och natta ikväll. Annars blir de nog rätt lugnt, kanske äta något gott med simon ikväll :) Själv då?

2011-02-25 @ 13:35:26
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahaa jag har varit med om att Knut gjort samma sak när jag sitter och skriver ;D jäkla ungar som oxå vill sitta framför datorn ;)



Nog hoppas vi att våra små ska få en grön födelsedag :D min morfar berättade för ngt år sen, att en midsommar så åkte dom häst och kälke in till Kalix! Och att dom åkte på isen på Kalix älv! Det var typ 193....... ngt :P men det hoppas vi inte att det ska upprepas!

2011-02-27 @ 07:30:26
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!