Playdate


Jag börjar inlägget med en djup suck. P jobbar, som vanligt. Åtminstone så känns det så. Jag tycker att man precis hinner glädjas åt att ha honom hemma så ska han jobba igen så jag behöver knappast påpeka att det inte blir någon myshelg direkt :( Nå ja, jag har tack och lov min lilla älskling hemma. Frågan är bara vad vi ska hitta på för att tiden ska gå lite fortare...?

Skönt att höra att ni varken tycker att jag är löjlig, nojig eller hönsmamma som vill ha ett andningslarm. Jag kan upplysa er om att det beställdes drygt en timme efter föregående inlägg. Förhoppningsvis så dyker det upp i början av nästa vecka.

Emilio ligger och sover och jag sitter och ser på Nyhetsmorgon där Petra "September" gästar studion. Ett glas bubbelvatten står och sprätter på vardagsrummet. Dags att ta sig en klunk.

Bjuder på några bilder från onsdagens playdate då Terese och Ronja var och hälsade på. Det är som dom säger- Kärlek börjar med bråk.

Emilio&Ronja


Min älskade lilla marodör




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så lurig han ser ut. Vem vet det kanske blir giftemål på si sådär 25 år hihi

2011-02-12 @ 11:27:48
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:31:01
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det var skönt att vara ute med skotern en sväng :) men nu blire nog inte många svängar till, skotern går inte som den ska och vi har inte råd att laga den =/



Ja tänk om vi hade bott nära, då hade vi kunnat vara hos varandra hela tiden när våra karlar jobbar! Det är ju jätteskönt att andreas jobbar i kalix, snart får han åka till sthlm och då kommer jag väl klaga på det. Men det är jäkla jobbigt att han bara jobbar kväll =/ det är fan segt att vara ensam varje kväll och gå och lägga sig själv varje kväll =/ då äre bättre när han är i sthlm, för då är han ju hemma 7 hela dagar...

2011-02-12 @ 20:00:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: lEmmal

Vilken snygg jacka den lilla tuffingen fått sig :)

2011-02-13 @ 00:26:21
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Therese

STACKARS min lilla älskling så ledsen hon blev! Hehe bä men han gav ju bara igen från först gången ;)

2011-02-15 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!