Middagsunderhållning


Dagens middag är precis avklarad. Emilio har haft fullt upp med att titta på en traktor som har kört fram och tillbaka utanför fönstret. Mycket spännande tyckte han så det tog sin lilla tid innan sista tuggan var svald. Jag hoppas att han inte har tänkt ta efter sin morfar och farfar och bli traktorförare. Se och åka traktor någon gång kan gott räcka men när den dagen kommer och det valet ska tas har man antagligen ingenting att säga till om.

P jobbar sent ikväll men kommer ändå hem en timme tidigare än i vanliga fall. För en gång skull hinner vi faktiskt se varandra innan sängen kallar. Det största problemet för kvällen är suget efter sött. Varför blir det så mycket värre så fort det blir helg? Nå ja...

Nu ska jag och Emilio sätta oss och "läsa" bok och mysa en stund. Ha en trevlig fredagkväll!


Läsa bok





Kommentarer
Postat av: Sinne

Ja jag får göra det :) Ja jag hoppas det. Än så länge är vi krya. Vi borde ju bli sjuka snart ifall vi är smittade.



2011-03-11 @ 19:20:52
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Carro

Nä jag vet, jag brukar inte heller orka se bb egentligen. Men den här veckan har jag varit lite extra pigg :) haha nä det kan inte vara gjort för oss mammor..



Ja idag har jag jobbat med syster, vi har varit en sväng på barnens hus osv :) Nu väntar jag på att David ska komma hem så ska vi ha fredagsmys ;) Vad händer för er då? =)

2011-03-11 @ 20:45:52
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahaa jamen man måste ju vara framåt ;) om vädret blir bättre och ni kommer till Kalix, så får ni gärna komma och hälsa på när ni varit i stugan :)



Dom här nätterna som jag jobbat har Knut bara sovit 1 natt =/ andreas har fått springa in typ tusen gånger =/ det är verkligen super trist att det ska bli så =/ så då vill jag helst inte lämna Knut med barnvakt, även om jag tror att det skulle gå bra, men känns som att jag vill vara hemma på kvällen när han haft såna här oroliga nätter =/ och jag förstår att ni kanske inte vill lämna Emilio om han lätt blir sådär gnällig och trött? =/



Men vi får väl höras och se hur det blir :)

2011-03-11 @ 23:48:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!