När det overkliga blir till verklighet


På morgon fick jag veta något tråkigt. Något som inte får hända och något som man framför allt inte tror ska hända har hänt. En gammal vän har lämnat oss. Hon finns inte mer. En känsla av tomhet infinner sig när man tänker tillbaka på dom fina stunderna vi delade tillsammans.

Jag fäller en tår för henne men framför allt för hennes familj. Det är sådana här gånger man inte vet vad man ska säga just för att det inte finns något som kan få det att kännas bättre. Stunden är tung och sorgen går inte att undvika.




Kommentarer
Postat av: maria

Nä usch man vart ju helt ställd när du ringde, de är så himla tråkigt när sånt som inte ska hända händer :(



Nä då de tyckte Bambii så fin ut så de är vääl bara att köra på nu :)

2011-03-05 @ 20:44:12
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Ja alltså jag tycker det är dags i veckan kanske? Så kan vi gå ut på långpromenad om det är lika fint i veckan :) det var super skönt var det ute idag!! Man har tillochmed fått lite färg i ansiktet :)

2011-03-06 @ 15:19:42
URL: http://Www.finest.se/emeliegustavsson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!