Känslor


I helgen har tankarna kretsat mycket runt det tråkiga som hände natten mellan onsdag och torsdag. Att man tar så mycket för givet och att livet bara rycks ifrån någon. 

Jag har kommit på mig själv att undra vad jag egentligen har för anledning till att le när någon man vet av lever i ett helvete. En sekund senare inser jag att mitt hjärta aldrig har mått så här bra. Förutom min familj så finns det två stycken som gör mig lycklig, ganska självklara kanditer. P och Emilio är mitt allt och jag känner mig lyckligt lottad som får ha dom i mitt liv. Jag älskar er av hela mitt hjärta ♥ Ingenting som jag tidigare har varit med om kan slå det här. Att jag dessutom vet att dom tycker om mig, gör det hela ännu bättre. Att ha fått en son tillsammans med den jag älskar är helt enkelt fantastiskt. Bättre anledning till att le finns inte.

Vi



Ta hand om varandra!





Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Det blev en dålig ny header, jag tänkte bara testa och se hur den såg ut på bloggen. Men sen när jag skulle byta tillbaka till den gamla så var den borta! Jag hittar den ingenstans :P så den är bara tillfälligt tills jag orkar göra en ny och snyggare ;)



Haha näe du tillhör verkligen inte till dom otrevliga :D och det är så dumt att vi inte träffades medans vi bodde i lule, för då är det inte alls säkert att vi flyttat tillbaka till kalix!

2011-03-06 @ 17:25:57
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: maria

Ja verkligen tankarna vandrar..



Ja de kändes jätte roligt och nu fick man en extra morot för att köra på lite :)



Idag har vi vart ute typ hela dagen, först stalljour sen ute på gården, mamma och hennes man kom med deras hund och så har ja ridit ute med bambii så nu känner ja mig rätt slut :P

Vad har hänt för er då idag?

2011-03-06 @ 18:56:16
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Så fint skrivet :)

2011-03-07 @ 08:03:41
Postat av: Emelie

Ja men snart måste du komma!! Jag kan komma till Luleå oxå självklart :) men vi får höras ihop om det! :) idag har jag laga mat och bakar dag :) tänkte baka iaf men Hampus ville ha så mycket uppmärksamhet idag så får se hur det blir med det :S har lagat mat iaf :) vad gör ni på dagarna då? :)

2011-03-07 @ 14:48:12
URL: http://Www.finest.se/emeliegustavsson88
Postat av: maria

Okej låter bra de :D Nä ja vet inte heller vad som händer....... eller jo jag vet ju vad jag BORDE göra, men de är en annan sak! Hahah. Men jag antar att pluggandet står på min to do lista idag, usch!

Hoppas du får en bra dag!

2011-03-08 @ 08:30:21
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!