MVC och förvärkar


Gårdagens besök på MVC kom att visa liknande värden som dagen innan. På morgon ringde BM efter att ha pratat med Spec. mödra och dom vill ha in mig för koll i morgon. Here we go again

Vidare så har jag legat med förvärkar i natt som så fint klingade av efter en riktigt kämpig sammandragning mot morgonsidan. Det var nästan så att jag började tro att det skulle blir tjuvstart igen men så blev inte fallet. Det känns bra att åtminstone ha passerat Emilios ankomstdag uti fall att.

BM lyfte ett varningens finger över telefon om att jag ínte skulle gå hemma för länge om det sätter igång eftersom jag är omföderska och dessutom har dessa toxsyndrom vilket oftast bidrar till att det går ännu fortare. Så får se. Det kan ju vara flera veckor kvar och hemma är trots allt där man helst är så länge det bara går samtidigt som man givetvis inte vill föda i hallen. Sedan var det ju den där antibiotikan också. Men,men det är ett senare bekymmer.

Nu kom Emilio och mamma precis in från en promenad. Dags för lite frukt och därefter kudden för den minsta. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande, tänk snart är du två barns mor. Det är stor skillnad lovar jag :) Jag håller med BM om att åKa in i tid. Eskil var riktigt snabb ut.. och verkar gjorde inte speciellt ont förrän en halv timme innan. jag behövde inte ens nått för smärtan innan dess.. Så får du känningar så fram med klockan! :) men så mysigt att snoosa bebis sen :)

2011-11-17 @ 19:24:22
Postat av: madde

Namnet följde inte med :)

2011-11-17 @ 19:25:54
URL: http://frupettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!