Tårtskapande

 
Ska snart fortsätta pyssla med en tårta som står i kylen och väntar. En tårta jag faktiskt har tänkt vara med i en liten tävling med, mest för skoj skull. Skulle bli väldigt glad om ni hade en minut över och ger den era röster men det är inte dags förän på måndag. Det kommer finnas en direktlänk på sockerchock.nu. Men nog om det.
 
Fredag idag och solen skiner. Våra barns humör skiner inte fullt lika mycket, åtminstone inte Carismas då hon bestämde sig för att göra en ovanligt tidig morgon och kort därefter kom Emilio också upptraskandes av att förmodligen ha vaknat av sin lillasysters ljuva whhhaaaa! Hur vida det passar med allting som ska göras är en helt annan femma.
 
Men nu dags att sätta punkt. Bjuder på en mycket passande bild på självaste surmajan för tillfället. Då vet ni vad vi gör här på Krongyllen. Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!