BVC och förlovningsringar


Godkväll i bloggträsket, hur står det till? Här börjar formen kännas bättre efter en lite halvtaskig dag.

Var och kollade blodtrycket på vårdcentralen i eftermiddag igen. ÄNTLIGEN går det åt rätt håll. Jag hoppas på att snart få slippa medicinen. Är på tiden att få lämna graviditeten bakom sig.

Väl klar där så var det gossens tur att träffa barnläkaren vilket gick finnemang. Han gick igenom utan anmärkningar hehe. Nästa gång blir det tremånaders vaccinet på drygt två veckor.


Så vad har mer hänt....? Vi har varit och tittat på permanenta förlovningsringar. Ni kanske minns att jag blev överraskad av P då jag var gravid. Om inte så finns det att läsa här http://sandrazzz.blogg.se/2010/april/omvaldigande-kanslor.html

Han hade köpt tillfälliga ringar för att vara säker på att den skulle passa och tur var väl det. Nu inser jag hur mycket vätska jag måste ha haft i kroppen. Och det bästa av allt är att jag tror att jag har hittat den- ringen med DET i rött guld :)

Men nu ska jag återgå till tv:n. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, ja jag kan förstå att det är lite tråkigt, jag har iallafall fått turen att david jobbar 6-15 varje dag, så när han kommer hem klockan 3 varje dag så har vi så många timmar tillsammans iallafall :)



Ja, han snorar inge mer och är inte alls grinig. Jag tror han började snora för att han var så ledsen igår. Han grinade ju hela tiden vad man än gjorde =P men han var trött för idag har han varit som vanligt igen. och inga tänder på g heller så det var nog bara trött=grin=snor :)



Hur är det för eran kille då? :)

2010-08-26 @ 22:11:37
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sofia n

AHA! var det du? ja,jag kände inte igen dig.Men jag känner aldrig igen folk! haha! Men jag skrattade för när Vilja såg dig sträckte hon ut armarna och ville till dig;)..



Jag o mamma stog och beundrade eran lilla plutt och hur liten han var. myspys! Hur söt som helst!



Nu vet jag ju hur du ser ut så jag ska hälsa nästa gång;-)

2010-08-27 @ 20:51:41
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Sofia n

Vilja är inte blyg för 5 öre,hon skrattar och ska till alla människor:D



Åh,ja när dom väl börjar växa så slutar det inte! Vad vägde han nu?:)

2010-08-28 @ 20:17:56
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Tove

Det är verkligen helt obeskrivligt egentligen :)



Jajomen :) Huvva, när du skrev att hon var två månader äldre än eran pojk blev jag tvungen att tänka efter och räkna, har knappt hunnit med att hon har blivit så stor :b

2010-08-29 @ 00:44:28
URL: http://sjarverud.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja men vi kan ju ta promenader, fika osv ? :) Det hade ju varit trevligt.



Ja jag har också blivit bortskämd med systemkamera, men jag orkar bara inte ha med den överallt :p haha.

2010-08-29 @ 11:52:08
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sofia n

Plutten! Åh,man saknar att ha en sån där liten bebis igen,haha!:)



Vilja somnar runt 19.00-19.30. Då har hon badat,satt på sig pyamas och ätit välling. Men när Vilja var lika liten som din kille så hade vi inga rutiner,då kunde hon somna 21,kanske 22.30. :-)

2010-08-29 @ 12:52:11
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Emelie Småkusinen :)

Vad roligt med förlovning, bara jag får komma på brölloppet ;) hihi jag och jens har ju nu varit förlovade i 3 år snart, haha inget giftermål ännu, ska ni gifta er inom ett år eller bara ta det som det kommer? Vill jätte gärna träffa dig och Emilio, Hampus måste ju få prata med sin tremänning hihi :) Men hör gärna av dig, jag är sällan o kolla på din blogg så svara gärna per sms eller något :) Kramar Emelie & Hampus

2010-09-03 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!