Godkväll alla bloggläsare!


Sitter och har precis fyllt på matintaget med lite tacos, otroligt gott! Köpt några fredagscider med som vi sitter och fuktar strupen med. Blir annars en lugn kväll. Agendan för helgen är ganska blank men man måste spara på krafterna, man vet aldrig vad som kan dyka upp. Vad gör ni en fredag som denna?

Såg precis den här reklamen och tycker att den är ganska rolig.
ÄR DET HÄR SKILLNADEN MELLAN MÄN OCH KVINNOR? *Hehe*



...Dags att smutta vidare och se vad Peter Settman har att erbjuda oss, ni får ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!