Skärtorsdag


Det vankas påsk gott folk! Påskägg
Lliljor, påskris, ägg, must och en och annan påskärrng eller en massa alkohol?

Hur firar ni påsk?


Häxorna flyger till Blåkulla idag, själv hade jag tänkt få dispans i år. Är ett himmla väder ute, så finns risk för dålig sikt!

Ska försöka ordna med lite papper idag, högen på bänken blir bara större och större, tänka sig att den inte försvinner av sig själv.
P jobbar till 22.00, stackarn men 4 dagars ledigehet som belöning är ju inte dumt. Får se hur vädret utvecklar sig om man tar sig ut en sväng men det ser inte ljust ut.

Sitter och tittar på Tyra Banks Show, handlar om personer som inte klär sig efter sin ålder, antingen för ungt eller gamalt, rätt kul och se vad folk gissar att dom är och sen se resultatet efter makeovern. Tänk vad smink, hår och kläder kan göra!!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!