Bittert


Blev inga tavlor uppsatta igårkväll då vi upptäckte att vi bara har skräp till väggar. Så jäkla irriterande! Har vi precis köpt tavlor som vi inte ens kan hänga upp på väggen? Vad är det för skämt egentligen? Vad ska vi då ha dom till, ta ut från garderben och titta på då och då? Nä det känns ju lite som om man slängt pengarna i sjön.

Tavla på oss
Tavlan på oss är den största boven eftersom den är 90*70 och väger några kilon.


Från det ena till det andra så är P ledig idag så vi hade tänkt åka iväg och kika lite på stan om det finns något av intresse. Förhoppningsvis kanske vi bla kan hitta en lösning på tavelproblemet men och andra sidan kan man ju undra vad man kan man göra när väggen bara smular sönder? Nå ja vi får se.

Det regnar inte idag, peppar peppar. Bäst att rusa så man hinner ta till vara på solen lite. Vi hörs senare.

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fin ut :)

2009-09-02 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!