Fest i vilda Western!


Blev lite utav en hektisk dag ju mer dagen tog fart. Det hela började ganska lugnt, steg upp kring tio och tog en dusch innan jobbet. Var på bygget från tolv till fem idag, en rätt ok lördag ändå. I slutet av passet kom den ena efter den andra som skulle på Western Farm, fler och fler påtryckningar om att man skulle haka på.

Man är väl inte den som är den, efter jobbet hämtade P upp mig så drog vi till hans föräldrar och käkade en mycket omtyckt taco buffé ute på altan. Mycket trevligt men, jag vet att man inte ska klaga över de fina vädret men nog kan ni väl erkänna ändå att det är ganska tungt att äta varm stark mat ute i solskenet? :P

Nåja, vi slevade i oss krubbet och for hem för en ytterligare dusch inför utekvällen i Boden av alla ställen =) Små stressad och halvt om halvt klar tänkte jag dra in några rader på bloggen så ni har lite koll på vad som står på dagens agenda. På Western Farm ska bland annat E-type spela, samt nå band som heter "The Pieces" som tydligen P kände några ifrån.

Om man lyckas hålla sig så pass allert och aktiv efter farmen finns de kanske risk att man slänger upp nå litet foto med passande text till, men vågar inte lova för mycket eftersom jag vet att man inte direkt är van att ränna ute på nätterna som när man var ungdom(?) hehe iaf lite känns de som man tagit ett litet steg in i vuxenvärlden på sistone :)

Till er som ska till farmen ikväll, vi ses där. Ni andra får sköta om er så hörs vi snart igen!!

Over and out, Sandra.


Ett måste på efterfesten! Lyssa och njut :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!