Hög mysfaktor


God afton hur står det till? Här är det lungt och skönt. Har myst ner oss i soffan med tända ljus omkring oss.Har ätit en senare middag och har nu också precis sett sista avsnittet av Prison Break. En riktigt bra och gripande serie enligt mig. Började starkt de första säsongerna och när "omgång 2" skulle sätta igång var jag nog inte ensam om att tänka att - Nej!! Men jag gav det trots det en chans. Till viss del dalade det dock några avsnitt men så småningom kom det igång och blev bättre igen. Så ni som gav upp, ta er en funderare om ni kanske ändå ska ge det en andra chans.

Åh jag känner mig så rofylld och doften av svavel seglar förbi. Ett ljus har slocknat. Men resterande brinner för fullt :) Mysfaktorn är hög, jag njuter!

Ska dra filten över näsan och invänta Johnblund och sängen. Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!