Middag på Gyllenvägen


Det klarnade upp och blev riktigt fint väder så nu väntar en fin och solig kväll. P slutar på drygt en timme och efter det plockar han upp mig för en middag på Leris. Det blir ugnstekt lax igen och det är bara så underbart gott. Jag bara älskar det!

Får se vad vi hittar på sen ikväll, har väl egentligen inga större planer men något ska vi väl kunna hitta på. Blir nog till att bla spika upp tavlorna som vi hämtade igår. Två stycken som vi har gjort själva men som vi låtit Galerix skriva ut. En utav dom är på oss och den andra är med text. Dom blev riktigt fina faktiskt. Slänger upp en bild vid ett senare tillfälle så ni får se vad jag pratar om. Det är dags att börja göra sig klar.

På återseende folks!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jajjomensan.. förhoppningsvis imårrn om vi ha tur.. annars på tisda.. :)

2009-08-30 @ 23:28:04
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Malin

det låter bra det=) övfer malmuddsviadukten, skulle få karn att tuta men han tyckte minsann att det kunde jag ju ha sagt tidigare:P

2009-08-31 @ 01:49:47
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!