Öppen himmel


Äntligen fick man sova i sin egen säng, det var bara sååå skönt! Det är verkligen som de säger, borta bra men hemma bäst. P vaknade upp lite halv sur och la en kommentar om att "inte är det konstigt att det regnar då jag är ledig för en dag..."  Men,men han är ju ledig i alla fall :) Får hoppas att de lugnar ner sig så man kan åka iväg en sväng ändå utan att behöva bli sjöblöt. Just nu piskar regnet mot fönsterbrädorna.

Ligger i soffan och myser och laddar inför vad som komma skall, men det är just de, vad gör man en regnig dag som denna?

Får bli lite färre rader på morgon. Känner mig lite fantasilös för att få till ett jätteinlägg. Ska bara känna lugnet en stund till och sedan börja göra mig i ordning men inte riktigt ännu. Det var på tok för skönt i soffan för det :-P


Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer
Postat av: Jenny

Nå han håller på å ta lastbilskortet.. han ha bara teori å uppkörning för släp kvar så e han klar.. :) nå vi sku egentligen ha packa så typ allt e klart men d blev utgång igår iställe å packning imårrn.. :) hehe.. hänt sj i helgen då??

2009-08-30 @ 02:02:52
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!