Överlevt helgen


Herregud! Jag läste precis inlägget jag skrev innan vi åkte iväg till festen i lördags och man kan ju undra på vad jag höll på med haha. Det var inte så illa som det kanske såg ut att vara. Hade skrivit ett långt blogginlägg först, observera ett bra skrivet inlägg :-P men när jag skulle publicera det så loggades jag plötsligt ut och allt försvann och då blev det istället att snabbt få ihop några ny rader innan skjutsen rullade in på gården. Men,men så här efteråt måste jag väl medge att det var aningen pinsamt men kvällen blev lyckad och var mycket trevlig vilket är huvudsaken så jag bjuder på den :-)

Och så några bilder:
Hos Lisa&Johan
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL :-)


Nu har mamma,pappa,farmor och farfar precis åkt vidare hem efter en tripp i södra Sverige. De var förbi här som ett sista stopp och drack en kaffekopp och en begaistrad pappa visade upp den nya husbilen dom hämtat hem. Den var inte alls så pjåkig men frågan är om champangefärgad är snyggare än vit? Ja jag vet inte ännu. Men,men.

Ska luta mig tillbaka i soffan en stund. Ha det fint så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!