Saknar kommentarer..!?


Ja som rubriken säger, jag saknar era kommentare. Ni är ganska många som läser men kommentarerna glömmer ni. Fy på er! Är alltid kul att läsa oavsett om det är två ord, en rad eller en roman. Så jobbigt är det inte, eller? Vissa av er är roliga som messar eller slår en snabb signal bara för att säga eller fråga något kort istället för att skriva det direkt här hehe. Nå ja, jag väntar på förbättring.

Har landat i soffan för kvällen. Blir bara att ta det lugnt. Känner mig faktiskt ganska trött trots att jag sov så pass bra i natt men man har väl tidigare timmar att ta igen.

Även den här dagen har gått på snabbspolning och ändå har inga märkvärdigheter skett. Jag minns knappt vad vi har pysslat med. Tagit det ganska lugnt egentligen. Fixat lite till med Fiestan och umgåtts lite med Lerbäcksborna.

Ikväll har vi äntligen fått upp kökslampan med som vi fått hem för evigheter sedan. Med detta förstår ni säkert att vi bestämt oss för att bo kvar. En trevligare gård och lite billigare hyra hade verkligen gjort det ultimat men sådant är tyvärr inte fallet men än så länge blir vi kvar här ett tag till i alla fall.

Kökslampan


Usch såret i munnen bråkar fortfarande, blir så jäkla less på att varje tugga gör ont. Men idag har det inte bara blivit glass i alla fall. Hoppas att det blir bättre snart.

Nå ska fortsätta zappa mig runt bland kanalerna en stund. Ha en trevligt kväll!

Och glöm nu inte kommentaren ;-P




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh dom är så fina sånna där lampor. Nice :)

2009-08-14 @ 22:48:12
Postat av: Ma

Lampan var snygg, men det är klart att den är det,

annars hade ni naturligtvis aldrig köpt den!

2009-08-15 @ 01:01:23
Postat av: sara

ber om ursökt för det dåliga kommenterandet, ska bli skärpning. p har visat lampan på nätet men det var kul att se den uppe och så måste jag säga vilka snygga gardiner ni har. ha en bra helg och hälsa lillebroren.

2009-08-15 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!