Efter dagens hetta


Åh vilken skön dag det har varit idag, helt underbart! Efter förmiddagens blogginlägg och lite frukost i magen plockade jag upp Sebbe och åkte jag ut till Lövskär och vi slog oss ner ute på en utav bryggorna i hamnen. Solade och lyssnade till vågornas kluckande och bara njöt av värmen och vinden i håret. Ja det var såå rogivande! Önskar att det alltid kunde vara så.

Därefter åkte jag hem och gjorde middag tills P kom flåsanandes in genom dörren efter att cyklat hem från jobbet. Blev inget mer avancerat än mjölkstuvade makaroner men för att vara första gången jag testade på det blev det inte alls så dumt.

Nu har vi myst ner oss i soffan med te och skorpor och sitter och tittar på So you think you can dance, ikväll dansar alla par två danser så det börjar gå mot sitt slut nu. Har svårt att bestämma mig för vem jag tycker bäst om ännu, jag menar ingen kan man ju påstå är dålig :-P

Men,men ska återgå till tv:n och Mary Murphy´s Hot Tamale Train. Natti, Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!