I beg your pardon


Blev en favorit i repris igår. Efter jobbet var jag totalt slutkörd och jag hann bara hem och äta några varma mackor till en s.k. middag och sedan somnade jag och det blev inget bloggande.

Idag däremot hade jag tänkt försöka hålla mig vaken några timmar längre ;-) trots en jobbig dag på bygget. Ikväll firar vi även att P fått semester :-) Har ätit en god middag på ett kinahak och efterrätten blir på en stund vattenmelon, färska jordgubbar och vindruvor framför kvällens tv tablå.

I morgon är det  jobb som gäller för min del igen. Ber till gud att det inte är lika varmt och kvavt som det varit de senaste dagarna. Är riktigt äckligt. Bara längtar tills jag får stämpla ut och sätta mig i bilen och dra på ac:n :-P

Men nu börjar fredagsmyset
Fruktfat


På återseende och ha en fortsatt trevlig fredagkväll, parta inte ihjäl er. Se på oss förnuftiga hehe..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut :)

2009-08-07 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!