Lugna söndag


Hej bloggen. Idag har jag hunnit med frukost och lunch än så länge. Där emellan har de inte varit allt för mycket aktiviter. Igår kväll blev det till en början lite häng hos Chrille som ni redan vet. När vi sedan landade hos Janne och Sussi så låg herren i huset och sov medans frun stod i duschen hehe. Vi tog oss dock ändå friheten att klampa in och börja förbereda krubbet och så småningom dök den ena efter den andra upp. Hade varit en hektisk dag för dom tydligen. Innan det var dags för mat åkte jag och Sussi iväg en sväng till stallet för att plocka in hästen medans grabbarna fixade film med Lillan som sällskap.

Väl hemma igen åt vi oss tjocka och snackade skit och gick sedan vidare till lördagsmyset och den inte allt för otippade filmen. Kikade på In the Elektric Mist men den var inte mycket att hänga i julgranen men givetvis var vi tvungen att plåga oss igenom den. Till vår tröst fanns det uppbunkrat med chips och dipp, godis, dricka och glass. Själv höll jag mig däremot till vattenmelon och jordgubbar :-) Kände mig lagomt skadeglad när Janne och Petter satt som två döda sälar i soffan och var näst intill spyfärdiga. Så går det :-P

Frukt


Ska strax åka vidare mot Luleå igen. Ska bara ta oss ett sista snack med päronen som kommit hem från stugan och sedan plocka upp Sebbe som också är i Kalix innan vi rullar ut på E4:an.

Vi hörs senare. Kram på er!


 

Kommentarer
Postat av: Fian med jordgubbar och melon

Så klockrent! Duktig gumma =) Jordgubbar och melon, det bästa! =))Namnamnamnamnam

2009-08-23 @ 16:46:18
URL: http://neuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!