Måste göras...


Kan förvarna er redan nu, detta inlägg kommer nog bli av de kortare slaget. Har en hel del "att måste göra" saker inlagd på schemat inför vad som komma skall.  Känns som att sitta och ta de lugnt får bli en annan dags göra :-P

Försöker få tag på den som bor i en lägenhet som vi blivit tilldelade men de verkar lättare sagt än gjort. Kanske är så att den personen inte kan ha på mobilen på jobbet? Men det är bara att försöka vidare! Hade varit bra att få göra det innan vi åker i alla fall. Nå ja..

Åkte på en 3:e gången gillt idag, varit nere i tvättstugan tre dagar i rad nu för att få tvättat lite inför våran tripp, men folk verkar tycka det är normalt att boka upp tvättstugan för nå jäkla 9 timmars pass? Känns nästan oförskämt länge men i de här huset verkar de inte finnas så mycket till regler och förordningar. Men,men fick istället ta tvättkorgen under armen och åka till P:s föräldrar.

Dags för upphänging och sedan maskin nummer två. VISST ÄR DET KUL ATT TVÄTTA?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!