Vadå höst?!


Här skriver man att höstluften har krypit sig närmre och sen när man går ut är det varmt som en sommardag i juli?! Vad hände? Ja jag klagar ju för guds skull inte, här ska sista värmeböljan tas till vara :) Men promenaden till stan tidigare i eftermiddag blev betydligt svettigare än väntat, Phuhh!

Nu har det däremot svalnat av och vi har klämt i oss en kycklingsallad och tagit oss en svängom med bilen. Ibland kan det vara så avslappnande att bara glida omkring en stund. Stannde till vid vattnet och såg solen gå ner men nu har vi landat hemma igen, slagit oss ner i soffan och hackat oss en stor fruktsallad. Mumms!

Solnedgång


Dags att återgå till tvtablån, Ghost Whisperer är i rutan. Godkväll!





Kommentarer
Postat av: Jenny

nå vi ska flytta te affärsgatan.. inte så långt ifrån där vi bodde.. ;)

2009-08-25 @ 23:33:00
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!