Det finns inget dåligt väder bara...


..Dåliga kläder.. Ja som ni förstår så visar sig inte vädret från sin bästa sida idag, det regnar och är allmänt ruskigt och inte alls särskillt tilltalande.  Antar att det är sånna här gånger man ska passa på att städa men av någon anledning kändes det inte alls lockande, undra just varför :-P Funderar på att istället trotsa regnet och cykla iväg en snabbis för några ärenden om det kan förmå sig att lugna ner sig lite. Just nu skulle man antagligen kunna ta med sig schampoflaskan ut och riktigt så dum är jag inte hehe.

Ska fortsätta mysa bakom nerdragna persienner, känna lugnet och vänta på att smattret upphör. Ciao!

regn

Vad gör ni när det är dåligt väder?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!