BFF?


Då var man hemma igen med lite bränna och sand i sandalerna. Har varit jätte skönt! Varit på stranden och inte för att tala om återupplevt barndomen i lekparken där det fanns en gaigantisk studsmatta. Ibland önskar man att man kunde bli barn på nytt men istället får man bjuda på sig själv lite :)

Crossen blev såld i eftermiddag och nu sitter jag och försöker fördriva den sista timmen innan P slutar för dagen. Det börjar närma sig slutet i Paris Hilton´s New BFF och brudarna slutar aldrig at förvåna. Frågan är ju bara om det är så här man skaffar sig vänner? Tv-världen spårar verkligen ur mer och mer, dockusåpor som är till för att tjejer ska kunna bråka med varandra in för att de ska bli best friends forever? Hehe ja vad ska man säga..

Paris Hilton


Nåja dags för duschen, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!