Färdig donat


Vilket projekt städningen av bilen blev. Började med att vi inte fick igång dammsugaren så jag trodde att den var trasig men sen visade det sig att det var uttagen det var fel på. Kvinnan ovanför började härja om att inte hennes tv funkade och frågade om jag hade dragit ut kontakten till hela husets antennförstärkare som av någon konstig anledning sitter i våran lägenhet. Men nej det hade jag inte gjort och det blev fullt bestyr om att försöka fixa det och snubbar och gubbar kom och sprang ut och in och frågade all världens konstiga frågor. Efter mycket om och men var det en säkring som hade gått vilket tog typ två timmar att fixa, Suck!

Åter till städningen och damsugaren som ja nu hade fått igång via ett annat uttag dock med ca 100st skarvsladdar lyckades jag äntligen få bilen färdigstädad.

Ett tecken på att förra ägaren inte var så renlig av sig
äckel under sätet
Härligt rent under sätet. Någon som är sugen på pim pim eller zoo?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!