Kom som ett slag i ansiktet


Kunde dagen börja sämre?


Fick precis veta att lägenheten vi haft på gång och legat som högsta och enda budgivare på i tre veckor plötsligt fått en andra budgivare som dessutom helt utan vidare lagt ett bud på 125 tusen över vårat nuvarande bud. 125 tusen är mycket pengar! Som jag sagt tidigare så är det ett renoverigsobjekt och väldigt mycket att göra vilket innebär att man fortfarande måste ha en renoveringsmån när köpet är klart. Säljarna har godtagit budet och mäklaren har ringt och hört sig för om vi tänkt lägga något mer bud. FAN!! Kändes som om drömmen var nära men nu gick den snarare i rök. Det är verkligen den lägenhet som legat närmast hjärtat av alla lägenheter vi tittat på, vilket börjar vara en del nu. Sån potensial, bra och öppen planlösning, kanonområde, Ja, perfekt med andra ord!!

Det känns som ett hårt slag i ansiktet, såå tråkigt!



Kommentarer
Postat av: Malin Enqvist

hohoho find you

2009-03-23 @ 21:58:41
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!