Så var det måndag igen


Har precis varit ut på den dagliga promenaden runt sjön, eller ska vara i alla fall. Visst händer det att latmasken kryper inpå. Men,men idag var det riktigt skönt ute, kring nollgradigt och solen trängde igenom molntäcket ganska precis under mina 50 minuter som jag var ute. Lägtar tills det blir vår på riktigt, tills dess att solen är framme den största delen av dagarna, man får sån kick, man blir allmänt gladare och får mer energi.

Nu blir det nog till att se TV en stund och kanske kika på lite jobb, sen ska jag fundera på vad jag ska kasta ihop för mat tills Petter kommer på lunch, därefter får vi se vad dagen har att erbjuda. Hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!