Tacos och Let´s Dance


Varit och storhandlat på Storheden, var inget eko i kylen men det började vara dags i alla fall. Handlade för den perfekta fredagsmiddagen bla, Tacos Mmm! Undra om ja nånsin kan bli less. Smakar mycket bra i min mun.

Lets Dance Medlemmar


Klockan 20.00 blir det Lets Dance, bara tre par kvar nu så det börjar dra ihop sig. Vem hejjar ni på? Jag vet inte om jag har bestämt mig än, tycker att paren som är kvar är bra på olika sätt men jag kan inte låta bli att tycka att Magnus Samuelsson är charmig, vem skulle inte känna sig bekväm i dom armarna och någon som verkligen har fallit för världens starkasta man är väl ingen hemlighet. Den rodnande jurymedlemmen Tony Irving

Dödslyftet


Nä nu ska här bunkras upp med glass och fruktsallad. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!