Blandad kompott


Tänkte börja med lite uppdatering från gårdagen.
Blev en tur på stan med Kerstin och Malin, kollade in det nyöppnade KappAhl och Monki inne i Smedjan bla men kunde inte heller svika de andra butikerna så vi kikade in en snabbis där också. Blev ingen noga genomgång men fick oss en överblick i alla fall. Det var då man insåg att det inte var igår man var på stadsinventering. Hade börjat komma in en hel del fint!!

Sedan åkte vi till Lerbäcken, träffade Petter och gänget där och vi åt den efterlängtade middagen, hade varit så hungrig tidigare på stan.

Sen åkte vi hem efter 21 nån gång, tog en sväng med bilen och sen låg soffan illa till. Tittade på Two and a half men och zappade runt oss en stund och sen blev det sängen.


Usch vaknade med så ont i magen inatt, tänkte att nu är det färdigt! That´s it hehe.. Nä men det kändes som att någonting minst sagt hade gått sönder, var riktigt illa ett tag men lättade som tur var efter ett tag.

Sitter och tittar på Oprah Winfrey, pratar om vikt, kost och motion och att allt handlar om att hitta sin balans. Att hon gömt sig på omslagen på sin egna tidning, O Magazine, allt för att inte behöva visa sin kropp och den övervikt hon bär på så hör upp världen det är inte bara vi "normala" som kämpar med detta..

Nu blir de lunch! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!