Jobb idag


Då var det dags att sätta lite fart så man kommer iväg till jobbet, känns som evigehter sen jag var på bygget. Blir kul och träffa alla lite. Synd bara att man inte känner sig tipp topp, den förbaskade hostan har nu även kommit så det blir till att ladda upp med halstabletter så man har en chans att inte överrösta kunderna.
Nej inga förprogrammerade inlägg kommer under dagen utan skriver igen när jag kommer hem efter 17 någon gång.

Nu ska jag piff puffa det sista och sen studsa upp på cykeln och hojja iväg. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!