Rosslig i maskineriet


Har inte rört mig många meter idag, låg på soffan när P åkte på morgon och är där jag befinner mig fortfarande, möjligtvis har jag bytt plats på huvud och fötter. Känns ganska visset och det har lagt sig ett sånt där härligt rossel i halsen, får som vanligt whiskeyröst emellanåt när jag blir krasslig. Helgen kommer gå i vilans tecken, allt för att snart gå mot friskare tider så man slipper ta med sig förkylningen till Visby, hade varit snyggt om alla hade deckat när vi väl kommit ner.

Glömt att visa dom nya tillskotten till soffan, nämligen kuddarna som fick hänga med mig hem tidigare i veckan. Köpte några ljuslyktor gjorda av snäckskal i matchande färger också.

Dagens trogna vänner
kuddar




Kommentarer
Postat av: Jessica

Tackar tackar ;)

2009-05-23 @ 22:05:42
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Anonym

very nice!!!

2009-05-24 @ 00:00:50
Postat av: Jessica

Oktober så är ett kvar tag än så länge ;)

2009-05-24 @ 09:35:15
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!