Efter helgens bravader


Var riktigt trevligt även på lördagkväll hos Janne och Sussi, som jag trodde så bevittnades ingen svensk seger men däremot var det norskt för hela slanten, Alexander Rybak charmade till sig nästan alla 12:or från Europas länder vilket resulterade till en storslagen seger,aldrig har någon vunnit så överlägset tidigare.



Blev en lång lång natt, grabbarna kom inte hem förän efter halv 4 som hade åkt över till vårat grannland för en krogrunda. Väl hemma började dom steka hamburgare och ägg och käka glass med kiwi, jag och sussi stod däremot hellre över och besådade galenskapen. Tror klockan var närmare halv 7 sista gången jag kikade på klockan innan ögonlocken ramlade igen med en "dunns"

Igår blev det bakismat och lite mys nere vid älven och sedan hem till storstaden igen. Somnade därefter som en klubbad säl i soffan efter allt nattsuddande och befann mig i en helt annan värld resten av kvällen. Tack för en trevlig helg!

Idag är jag fortfarande inte utvilad, känns som om jag blivit överkörd av en traktor eller liknande. Klockan ringde tidigt eftersom jag skulle åka iväg och hämta mamma och pappa som skulle lämna in bilen på rekond. Brummade vidare för några ärenden och sedan in till stan och käka buffé på ett kinahak, inte alls dumt. Nu några timmar senare och med en renare bil har dom börjat rulla hem och Sebbe har kommit förbi, ska iväg och cykla en sväng i det kanon härliga vädret.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!