Anna Anka eller Kalle Anka?


Anna Anka&Kalle Anka



Ja om ni inte har hört det så sitter Anna Anka på utmanarbänken. Det är inte längre bara EN anka med i bilden. Anna är klar för 4 stycken olika program i TV 3 framöver. Först ut är sex jul program - "Anna Anka och hennes vänner", som dessutom sänds samtidigt som SVT:s klassiker "Kalle Anka och hans vänner" på julafton.

Är det ändå inte lite sjukt? Vem får flest tittare? Håller sig folk till traditionen och Kalle Anka eller är dom sugen på något nytt och väljer då istället den populära dramadrottningen Anna Anka?

De andra programmen med Anna ska sändas under våren.




Kommentarer
Postat av: Linda

Näe jag håller mig då till Kalle :-P

2009-11-10 @ 15:29:21
Postat av: Sanna

Måste man se henne på julafton nu oxå...

2009-11-10 @ 18:45:15
Postat av: Anna

Ja så "stora" som Anna Anka har blivit så kan hon nog vara en kandidat som kan roffa åt sig en del tv-tittare men tacka vet ja kalle. Det är ändå julafton vi pratar om

2009-11-11 @ 09:18:20
Postat av: anna

haha vad är grejen med henne? haha

2009-11-12 @ 18:00:40
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!