Brr !!


Hallå mina vänner, hoppas ni har haft en mysig morgon. Själv har jag suttit i telefon som bara pipit upptaget, Suck.

Vidare så visar termometern några minusgrader, brr! Ser så där kyligt ut ute. Nu är det verkligen snart vinter på riktigt. Hade det inte varit bättre med strålande sol och 25+? Nå ja, vintern har även den sin charm.

Får se vad dagen har att erbjuda men just nu blir det bara till att ta det lugnt och zappa sig runt bland tv-kanalerna en stund och surfa lite på Internet. På tal om det så ramlade jag precis över den här.

Tyckte den va lite kul :-P

 

 

Nå nu ska jag återgå till mitt och försöka tina lite. Förflytta händerna från tangenterna till under filten. Ha det toppen :)





Kommentarer
Postat av: Christine

Usch minusgrader! Tur man inte bor i Sverige längre, haha! ;-)

2009-11-10 @ 13:14:01
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe ja den var lite rolig, fatta chocken

2009-11-10 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!