Day off


Igår tog jag en day off för tankar, funderingar och känslor. Tyckte mig ha rätt till dispans från bloggandet. Nu är jag lugn igen och tankarna är hyffsat på plats och jag kan tänka både framåt, bakåt och fokusera här och nu. Jag tror att det är viktigt att ta sig tid att stanna upp. Tända ljus och tänka tillbaka på dom månader/år som gått. Hur mycket glädje man haft och hur många timmar man har skrattat men givetvis även blicka tillbaka på dom tyngre stunderna också. Tänk egentligen hur mycket man lärt sig av det som varit, dom första kapitlen i livet. Utan just dom, oavsett om det är bra eller dåligt, hade man förmodligen inte varit den man är idag.

Studenten

STUDENTEN, en utav mina roligaste stunder hittils! Också slutet av ett stort kapitel.


Men nu är det slutfunderat för den här gången. Jag är tillbaka :)

Hoppas allt är bra med er. Här blev det en tidig morgon efter att P har åkt till jobbet och Sofia som sovit här, har begett sig till tandläkaren. Det är faktiskt ganska mysigt. Det infinner sig en stämning, en omtyckt sådan. Jag tror jag håller mig fast vid den tills Sofia är tillbaka för ett par timmar innan det är hennes tur att åka till jobbet.

Ska flytta rumpan mot köket för att göra frukost. Ha det toppen. Kram på er!




Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Vilken fin bild! :)



Allt bra med dej idag?

2009-11-03 @ 08:37:20
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Maria

Tyckte också studenten var galet rolig :)

2009-11-03 @ 08:47:32
Postat av: Anna

Håller med dig om att det kan vara både kul och nyttigt att kolla tillbaka på det som varit

2009-11-03 @ 12:24:36
Postat av: Jenny

Jadu.. de verkar som den e påväg utför.. tyvärr.. sjukvården e ju som bra å ha på nå vis.. :)

2009-11-03 @ 13:15:04
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo ibland har man verkligen ingen ork till ngt.. haha :P

2009-11-03 @ 17:36:05
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!