Torsdag eftermiddag


Hej allesammans! Allt bra med er? Här funkar det för tillfället men natten har varit hemst- IGEN! Ja, vad annat än less kan man vara? Ska ta en lång och varm dusch strax, brukar också visa sig vara bra för välbefinnandet.

I övrigt väntar jag på att P ska komma hem från jobbet. Han har tagit delat pass men han skulle förbi Erikssons och klippa sig innan hemfärd. Började vara på tiden men värre måste jag väl säga att jag har sett hehe. Kommer så väl ihåg när vi inte hade träffats så länge och jag åkte ner till Göteborg för att hälsa på några kompisar och under tiden lånade han min dåvarande lägenhet. Väl hemma igen skulle han hämta mig på flygplatsen och där fick jag mig en smärre chock. Framför mig fanns inte längre samma snubbe som jag lämnat efter mig. Om inte annat fick jag leta länge, bland både kaluffs och skägg. Haha. Det är nog ingen myt om att man måste vara hemma och hålla ett öga på dom :-P Ja, han erkände faktiskt själv och sa att han inte hade hunnit till sitt försvar.

Men tänka sig, under allt detta så fann jag honom igen och tur var väl det :)

När man talar om trollen, nu hör jag nyckeln i låset. Vi får höras. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Queen J'

Sv: Ja det är jätteskönt ! Faktum är att jag slutade ännu tidigare än jag trott så sitter hemma redan nu och klockan är bara tio över ett. :D



Jadu, just nu försöker jag plugga spanska, men det går inte så bra^^

Själv då? Kram

2009-11-26 @ 13:14:12
URL: http://missjulls.blogg.se/
Postat av: Cenitha

Hahaha, ja karlar måste man hålla ett öga på :) Här är allt fint, lite trött bara då Klara är nattuggla :) Hoppas det blir bättre med dig snart! Vi måste allt ta och ses någon dag tycker jag, karlarna får väl ringa dom som har nummer till varandra :) Klara har haft partybrallorna idag förresten, skitsött! :)

2009-11-26 @ 22:36:59
Postat av: Lisa

Ja dessa karlar, vad kan man säga hehe..

2009-11-27 @ 00:36:27
Postat av: MISSEXTRA

Ska du göra något kul idag då?:)

2009-12-01 @ 13:44:13
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!