Hej allihopa!


Jag önskar att jag kunde säga att nu jäklar är jag på banan igen men så är tyvärr inte fallet, inte ännu men jag tror och hoppas att det går åt rätt håll i alla fall.

Idag har P jobbat delat pass så när han kom hem efter 12 åkte vi in till stan för en lunch.

buffe

Åt buffé på Exotik vilket inte alls var dumt, snarar tvärtom. Det satt fint i kistan :) För det andra så kändes det som om det var länge sedan man såg stan ur huvudtaget så bara det kändes lite upplyftande. Däremot så har det varit lugna gatan här hemma efter det bortsett från att vi åkte förbi Lerbäcken en sväng innan det var dags för P att återgå till arbetet.

Hoppas allting är bra med er och att ni har överseende med min halvtaskiga uppdatering. Jag lovar att gottgöra er när energin är tillbaka. Ska återgå till Design: Simon & Tomas på Tv3. Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh ser gott ut :) Nästan så att man blev lite hungrig :-P

2009-11-30 @ 21:13:08
Postat av: Blivande författare

Muuums med buffet! =) Har haft så mycket på gång den senaste tiden så bloggen har blivit lidande och känns som ett bra tag sedan jag senast kikade in här... Hur lever livet? =)

2009-12-02 @ 13:50:04
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: pa

vad jag blir trött på rubriken" Hej allihopa!"

Det skulle vara hemskt trevligt med en ny.

2009-12-06 @ 12:12:35
Postat av: Sinne

Jag bloggar ju också! Jag funderade ett tag på när du sa att det är lite tråkigt att du inte kan svara på mina kommentarer. Kanske för att du inte visste om det haha :) Skulle ju säga det igår men jag lider av svår amningsdemens! Maila mig så ska du få adress & lösen :)

2009-12-06 @ 16:21:45
Postat av: Fian med varma mackor

Tjena bruden. Nu börjar jag att sakna uppdatering här ;) Kramisar

2009-12-07 @ 20:20:34
URL: http://neuskas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo ja vet.. :( nå som planen är nu så före nyår.. men vi få väl se hure går.. men så fort som möjligt.. ha hyrt en stuga så måste fixa nå grejor där bara så vi få igång värme å så.. sen bär de av me alla grejor uppåt.. :)

2009-12-09 @ 17:32:52
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu börjar man ju verkligen undra vad du pysslar med? Hänt något?

2009-12-15 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!