Vaccin eller skyddsmundering


Godmorgon! Hur har ni det? Själv sitter jag nermyst i soffan för lite morgontv innan det är dags att hoppa in i duschen och börja packa och sedan rulla iväg mot Kalix.

Åkte till Lerbäcken igår eftermiddag och då kom mitt inlägg om svininfluensan på tal. Nu är det löst!! P:s mamma demonstrerade haha.

Munskydd&Skyddsglasögon


Ja, vad ska man säga. Jag höll på att dö av skratt när hon kom i munskydd och skyddsglasögon och sa att hon var redo för stan.

Självklart menade hon inte allvar så när vi hade återfått lugnet och hon hade återgått till sin vanliga utstyrsel så gjorde vi slag i saken och gick ut till bilen för att åka iväg för att göra stan osäker.

Hittade bla en skitfin klänning men givetvis så var det dragkedja i sidan som knappt ville gå igen sista biten. Ja, brösten hamnade minst sagt i armhålorna och såg helt squeezade ut framifrån. Med andra ord inte alls fint, så den fick hänga kvar på galgen i butiken :-P

Istället tröstade jag mig med ett helläckert snö halsband och ett par snö örhängen som jag varit kär i länge men varit lite för snål för att köpa. Men bättre sent än aldrig! Förutom det så fick jag också med mig ett par benvärmare med sidenband hem från Cubus. Lägger in bilder senare när jag swischar om för kvällen :)

Men nu väntar duschen. Ha det toppen, Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Hahaha där kom dagens skratt! :) Jag blev vaccinerad på bb jag. Jag har ju astma och sen är det väl mest för att Klara inte ska få det, om vi inte haft henne vet jag inte om jag hade vaccinerat mig. Eller jo, kanske för astman. Ha så skoj i helgen :)

2009-11-06 @ 11:46:37
Postat av: sara

är hon möjligen släkt med den andra peacetecknande personen som visat sin vackra nuna här i bloggen?

gud, vilken cool familj vi är.

2009-11-06 @ 11:57:28
Postat av: Jessica

jo han är bara för söt :P



Helgen blir nog rätt lugn faktiskt, morsan och farsan ska komma förbi en sväng :P

2009-11-06 @ 12:52:59
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo precis, men tror bara dom kommer förbi över dagen, men det kan vara trevligt iaf :P

2009-11-06 @ 13:22:49
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

SV: ja jag slog till på två erbjudanden till och med :P haha kunde inte låta bli!



Hoppas du får en trevlig fredag! :)

2009-11-06 @ 14:19:57
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: sara

det är ju tummen upp jag gör. glömde

2009-11-06 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!