Årets första snö


Nu har vi landat hemma i Luleå igen. Helgen har varit toppen! Trevligt folk och hög mysfaktor. Något som däremot var mindre mysigt var när vi kom ut på förmiddagen och såg snö liggandes på backen. Redan? Var visserligen snöblandat regn igårkväll när vi tuffade på hemåt från dopet, självklart med sommardäck. Men jag trodde aldrig att det skulle lägga sig, det brukar det ju aldrig göra vid den här tiden. Men det var väl antagligen skitvädret dom har haft visat på väderprognosen tidigare i veckan som skulle drabba mellan Sverige.

Snö



Lunchen var däremot jätte trevlig, med eller utan snö på backen. Timmarna gick dock alldelens för fort och det började plötsligt dra ihop sig tills det var dags för Annie att sätta sig på flyget ner till Stockholm igen. Men det var kul så länge det varade. Kom åtminstone överens om att det inte ska få dröja lika länge som den här gången tills vi ses nästa gång :)

Lunch på Myggan

 

 

Men detta sätter jag punkt för ikväll, godkväll med er! Vi hörs mer i morgon. Natti, Natti

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad mysigt med lunchdejt! =) Men jag hoppas att det dröjer läääänge ännu innan den första snön kommer hit ...

2009-10-07 @ 13:30:57
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!